Tickets
Password:

We Are Public x O.

Kies jouw O. beleving

We Are Public dagtickets

Tickets

Ga een dag naar O.!

We Are Public dagticket - donderdag 26 mei

We Are Public dagticket - vrijdag 27 mei

We Are Public dagticket - zaterdag 28 mei

We Are Public dagticket - zondag 29 mei

Voel je de festivalkriebels? Heb je zin en tijd om één dag lang naar O. te gaan? We laten je O. beleven zoals wij je O. graag laten zien! Van grote zaalvoorstelling tot kleine opera snack, buiten of binnen, in het centrum van Rotterdam of net iets verder. Er zijn een gelimiteerd aantal dagtickets beschikbaar voor donderdag 26 t/m zondag 29 mei a.s.

Wanneer je een We Are Public dagticket hebt aangeschaft kun je online tickets bestellen voor voorstellingen en je eigen dagprogramma samenstellen. Al jouw voorstellingen vind je dan overzichtelijk terug in je online account. Let op: om je dagticket te activeren is het verplicht om je We Are Public-pas te scannen bij de infobalies: de Doelen Studio (Schouwburgplein 50 – vanaf 10.00 uur) of Brutus (Keileweg 18 – vanaf 13.00 uur). Houd hier rekening mee in je planning.

Hoe werkt bestellen? Kies de dag waarop je naar O. wilt komen en klik op ‘koop tickets’. Log vervolgens in of maak een account aan. Na het aanmaken van je account ga je terug naar deze actie-pagina en selecteer je nogmaals de gewenste datum om de bestelling te voltooien. Daarna kun je jouw dagprogramma samenstellen.

Bekijk voorwaarden

Om je dagticket te activeren moet je langs een O. informatiepunt komen (De Doelen Studio of Brutus) en je We Are Public laten scannen. Dit is verplicht. Houd rekening met dit bezoek aan de festivalkassa in je dagplanning. Zonder geactiveerde dagticket heb je geen toegang tot de voorstellingen.

We Are Public dagtickets zijn persoonsgebonden. We vragen je daarom bij aanschaf een aantal gegevens in te vullen: voor- en achternaam, mailadres en telefoonnummer. Het is vanwege de persoonsgebondenheid van de tickets niet mogelijk om in één bestelling en op één mailadres/account meerdere dagtickets en/of passe-partouts aan te schaffen.

Met je dagticket  kun je meerdere voorstellingen achter elkaar bezoeken op een dag. Je moet wel vooraf een ticket bestellen voor de voorstelling die je wilt zien. Zonder bestelling van een voorstellingsticket heb je geen toegang.

Vaker dezelfde voorstelling bezoeken op één dag is niet mogelijk. Je kunt per voorstelling max. 1 ticket bestellen. Wil je met meer mensen de voorstelling bezoeken dan moeten zij ook in het bezit zijn van een (dag)ticket en met hun een eigen account tickets bestellen.

Het is niet mogelijk een voorstelling te bestellen die overlapt met een andere voorstelling. Dit wordt aangegeven in een melding tijdens de bestelling, voor het afrekenen. Bekijk daarom vooraf goed het blokkenschema bij het samenstellen van je programma. Houd rekening met reistijd, voorstellingslengte en (mogelijke) uitloop van voorstellingen. Reken minimaal 30 minuten tussen je bezoek aan voorstellingen, ook wanneer deze op dezelfde locatie plaatsvinden.

Kun je onverwacht niet naar een voorstelling komen, annuleer je bestelde ticket dan via ‘mijn voorstellingen’ zodat er geen zitplaats onbezet blijft (vanwege de coronamaatregelen is de capaciteit per voorstelling zeer beperkt).

Je ontvangt een dag voor je bezoek aan O. een servicemail met daarin informatie over je bezoek.



  • Plan je eigen dagprogramma: kies en bestel online
  • Voorstellingen spelen vaak meerdere keren per dag
  • NB: om dagticket te activeren, scan je We Are Public pas bij de infobalie in de Doelen Studio of bij Brutus

Tickets

We Are Public dagticket - donderdag 26 mei

We Are Public dagticket - vrijdag 27 mei

We Are Public dagticket - zaterdag 28 mei

We Are Public dagticket - zondag 29 mei

Praktische info

  • Plan je eigen dagprogramma: kies en bestel online
  • Voorstellingen spelen vaak meerdere keren per dag
  • NB: om dagticket te activeren, scan je We Are Public pas bij de infobalie in de Doelen Studio of bij Brutus

We Are Public X O.

Voel je de festivalkriebels? Heb je zin en tijd om één dag lang naar O. te gaan? We laten je O. beleven zoals wij je O. graag laten zien! Van grote zaalvoorstelling tot kleine opera snack, buiten of binnen, in het centrum van Rotterdam of net iets verder. Er zijn een gelimiteerd aantal dagtickets beschikbaar voor donderdag 26 t/m zondag 29 mei a.s.

Wanneer je een We Are Public dagticket hebt aangeschaft kun je online tickets bestellen voor voorstellingen en je eigen dagprogramma samenstellen. Al jouw voorstellingen vind je dan overzichtelijk terug in je online account. Let op: om je dagticket te activeren is het verplicht om je We Are Public-pas te scannen bij de infobalies: de Doelen Studio (Schouwburgplein 50 – vanaf 10.00 uur) of Brutus (Keileweg 18 – vanaf 13.00 uur). Houd hier rekening mee in je planning.

Hoe werkt bestellen? Kies de dag waarop je naar O. wilt komen en klik op ‘koop tickets’. Log vervolgens in of maak een account aan. Na het aanmaken van je account ga je terug naar deze actie-pagina en selecteer je nogmaals de gewenste datum om de bestelling te voltooien. Daarna kun je jouw dagprogramma samenstellen.

Bekijk voorwaarden

Om je dagticket te activeren moet je langs een O. informatiepunt komen (De Doelen Studio of Brutus) en je We Are Public laten scannen. Dit is verplicht. Houd rekening met dit bezoek aan de festivalkassa in je dagplanning. Zonder geactiveerde dagticket heb je geen toegang tot de voorstellingen.

We Are Public dagtickets zijn persoonsgebonden. We vragen je daarom bij aanschaf een aantal gegevens in te vullen: voor- en achternaam, mailadres en telefoonnummer. Het is vanwege de persoonsgebondenheid van de tickets niet mogelijk om in één bestelling en op één mailadres/account meerdere dagtickets en/of passe-partouts aan te schaffen.

Met je dagticket  kun je meerdere voorstellingen achter elkaar bezoeken op een dag. Je moet wel vooraf een ticket bestellen voor de voorstelling die je wilt zien. Zonder bestelling van een voorstellingsticket heb je geen toegang.

Vaker dezelfde voorstelling bezoeken op één dag is niet mogelijk. Je kunt per voorstelling max. 1 ticket bestellen. Wil je met meer mensen de voorstelling bezoeken dan moeten zij ook in het bezit zijn van een (dag)ticket en met hun een eigen account tickets bestellen.

Het is niet mogelijk een voorstelling te bestellen die overlapt met een andere voorstelling. Dit wordt aangegeven in een melding tijdens de bestelling, voor het afrekenen. Bekijk daarom vooraf goed het blokkenschema bij het samenstellen van je programma. Houd rekening met reistijd, voorstellingslengte en (mogelijke) uitloop van voorstellingen. Reken minimaal 30 minuten tussen je bezoek aan voorstellingen, ook wanneer deze op dezelfde locatie plaatsvinden.

Kun je onverwacht niet naar een voorstelling komen, annuleer je bestelde ticket dan via ‘mijn voorstellingen’ zodat er geen zitplaats onbezet blijft (vanwege de coronamaatregelen is de capaciteit per voorstelling zeer beperkt).

Je ontvangt een dag voor je bezoek aan O. een servicemail met daarin informatie over je bezoek.

Meest gestelde vragen

Hoe werkt het bestellen van voorstellingstickets met een dagticket?

Ga naar het programma, klik op voorstelling in het programma, op de dag waarvoor je een dagticket hebt gekocht. Klik op ‘koop tickets’ en nu zie je het kaartsoort ‘dagticket €0’ verschijnen. Van dit ticket kun je er nu max. 1 bestellen.

Mocht je het kaartsoort niet zien dan kan het zijn dat je een voorstelling hebt gekozen die niet op de dag speelt waarvoor je het dagticket hebt gekocht. Mocht je dan nog steeds niet het kaartsoort zien, log dan voor de zekerheid uit je account en log daarna weer opnieuw in in. Mocht je het dan nog steeds niet zien, stuur dan een e-mail naar tickets@o-festival.nl.

Hoe werkt het bestellen van voorstellingstickets met een passe-partout?

Ga naar het programma, klik op voorstelling in het programma, op de dag waarvoor je een passe-partout hebt gekocht. Klik op ‘koop tickets’ en nu zie je het kaartsoort ‘passe-partout €0’ verschijnen. Van dit ticket kun je er nu max. 1 bestellen.

Mocht je het kaartsoort niet zien dan kan het zijn dat je een voorstelling hebt gekozen die niet op de dag speelt waarvoor je het passe-partout hebt gekocht. Mocht je dan nog steeds niet het kaartsoort zien, log dan voor de zekerheid uit je account en log daarna weer opnieuw in. Mocht je het dan nog steeds niet zien, stuur dan een e-mail naar tickets@o-festival.nl.

 

 

Ik heb een dagticket, moet ik voor elke voorstelling die ik wil zien een ticket hebben?

Heb je een dagticket gekocht dan heb je niet direct toegang tot voorstellingen, je dient vooraf een ticket te bestellen voor de voorstelling die je wilt zien. Zie: Hoe werkt het bestellen van voorstellingstickets met een dagticket?

Ik heb een passe-partout, moet ik voor elke voorstelling die ik wil zien een ticket hebben?

Ga naar het programma, klik op voorstelling in het programma, op de dag waarvoor je een passe-partout hebt gekocht. Klik op ‘koop tickets’ en nu zie je het kaartsoort ‘passe-partout €0’ verschijnen. Van dit ticket kun je er nu max. 1 bestellen.

Mocht je het kaartsoort niet zien dan kan het zijn dat je een voorstelling hebt gekozen die niet op de dag speelt waarvoor je het passe-partout hebt gekocht. Mocht je dan nog steeds niet het kaartsoort zien, log dan voor de zekerheid uit je account en log daarna weer opnieuw in. Mocht je het dan nog steeds niet zien, stuur dan een e-mail naar tickets@o-festival.nl.

Nog meer O.?

Bekijk het programma

Wil je nog meer tickets bestellen of ben je benieuwd naar de rest van ons festivalprogramma? Bekijk hier het programmaoverzicht van O.

Bekijk het programma

Always up to date

Sign up for the O. newsletter

Locatie

O. gebruikt haar stad als podium en decor. Veel voorstellingen zijn op onalledaagse en onontdekte locaties in de stad: pleinen, woonkamers, kerken, een oude wasserij, winkel, bovenop de Bijenkorf en zelfs een fitnesscentrum.

This website uses cookies to optimize the user experience and to optimize our service. Detailed information and how to withdraw consent at any time can be found in our privacy policy.

I understand