Programma Tickets

Meest gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Corona

Wat gebeurt er als het festival niet door kan gaan?

We gaan ervan uit dat we in augustus een ‘1,5 meter festival’ hebben, zoals we ook in september 2020 hebben kunnen organiseren. Dat wil zeggen: een beperkte capaciteit, zonder toegangstesten. We zetten hierop in vanwege de goede vooruitzichten van de vaccinatiecampagne en de signalen die op groen staan voor theaters, festivals en evenementen aan het einde van de zomer.

Mocht O. 2021 niet door kunnen gaan dan kun je als bezoekers weer kiezen, of je vraagt en refund aan of je steunt het festival en de makers met een donatie.

Gaat het festival werken met toegangstests, vaccinatiepaspoort e.d.?

We organiseren in augustus een ‘1,5 meter festival’ waarbij we in de zalen en op locaties de 1,5 meter afstand regels toepassen. Hierdoor is de capaciteit van de zalen en locaties beperkt. Je kunt O. bezoeken zonder toegangstesten en/of vaccinatiepaspoort e.d.

Waar moet ik op letten voorafgaand aan mijn bezoek?

We vragen je om voorafgaand aan je bezoek een gezondheidscheck te doen:

I. Heb je in de afgelopen 24 uur een of meerdere van onderstaande klachten last gehad?
• Hoesten
• (Milde) Verkoudheidsklachten zoals loopneus of keelpijn
• Verhoging of koorts
• Benauwdheid
`
II. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met een of meerdere van bovenstaande klachten, in het bijzonder koortsverschijnselen en/of benauwdheidsklachten?

III. Heb je het coronavirus gehad en is dit de afgelopen 5 dagen vastgesteld (via een lab-test)

IV. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en heb je in de afgelopen 5 dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?

Indien je een of meerdere van deze bovenstaande vragen met JA beantwoordt kunnen we je helaas niet welkom heten op het festival. We verzoeken je dan ook niet naar het festival te komen.

Met hoeveel mensen zit ik in de zaal?

O. heeft een beperkte capaciteit als gevolg van de geldende regelgeving. We organiseren het festival op basis van de 1,5 meter regels voor culturele locaties, dat wil zeggen: 100% van de capaciteit op 1,5 meter afstand.

Met welke aanvullende maatregelen per locatie moet ik rekening houden?

Op elke locatie zijn O. medewerkers aanwezig voor informatie en begeleiding naar je zitplaats.

Info per locatie volgt.

Waar moet ik op letten tijdens mijn bezoek?

We vragen je:

– Rekening te houden met je medebezoekers door de 1,5 meter-regel in acht te nemen
– Een mondmasker te dragen voorafgaand, tijdens en na de voorstelling
– Je handen bij binnenkomst te desinfecteren
– Geen handen te schudden of te huggen met medebezoekers
– De aanwijzingen O. medewerkers en/of personeel van de festivallocaties altijd op te volgen
– Minimaal een kwartier voor de voorstelling aanwezig te zijn. We proberen bezoekers 15 – 30 minuten voor – aanvang naar binnen te laten.
– Toiletbezoek op festivallocaties zoveel mogelijk te beperken.

Let op: er zijn mogelijk per festival locatie aanvullende maatregelen.

Krijg ik mijn geld terug bij klachten?

Geef bij griep- of verkoudheidsklachten je los aangeschafte ticket(s) het liefst door aan iemand anders (dagtickets en passe-partouts zijn wel persoonsgebonden). Lukt het niet om iemand anders blij te maken met je ticket of heb je een dagticket? Dan kun je je tot 8.00 uur ’s ochtends op de dag van de voorstelling(en) je afmelden via tickets@o-festival.nl o.v.v. gezondheidscheck. Je ontvangt dan het aankoopbedrag terug, excl. orderkosten.

Heb je een passe-partout of dagticket? Dan kun je op de website door in te loggen op je account de bestelde tickets te annuleren. Mocht je meerdere dagen niet kunnen komen door klachten, stuur dan ook een mail naar tickets@o-festival.nl om het aankoopbedrag van de passe-partout terug te krijgen.

Kun je niet naar het festival komen wegens aangescherpte reis- en verplaatsingsmaatregelen vanuit de overheid? Dan kun je tot 8.00 uur ’s ochtends op de dag van je bezoek de tickets annuleren en het aankoopbedrag terugvragen via tickets@o-festival.nl o.v.v. reisbeperking.

Kaartverkoop

Waar koop ik een ticket voor het festival?

Tickets voor O. zijn alleen online te koop via onze website, www.o-festival.nl. Passe-partouts voor O. van 23 – 29 augustus 2021 zijn nu verkrijgbaar via deze pagina. De verkoop van dagtickets en losse tickets start op maandag 10 mei 2021.

Tijdens het festival kun je last-minute tot 5 minuten voor aanvang van de voorstelling online tickets kopen, op de locaties zijn geen kassa’s aanwezig. Er is een festivalkassa in de Doelen Studio, deze is van 23 t/m 29 augustus dagelijks geopend van 10:00-22:30 uur.

Wanneer start de ticketverkoop van het festival?

De verkoop van passe-partouts start op donderdag 22 april om 14:00 uur. Op 10 mei volgt de bekendmaking van het volledige programma, en start direct de verkoop van dagtickets en losse tickets voor het festival van 23 – 29 augustus 2021.

Is er een wachtlijst voor (tijdelijk) uitverkochte voorstellingen?

Nee, er is geen wachtlijst. Voor (tijdelijk) uitverkochte voorstellingen kan het zijn dat op de speeldag nog tickets vrijkomen. Houd onze social media in de gaten.

Tijdens het festival kun je last-minute tot 5 minuten voor aanvang van de voorstelling online tickets kopen (mits beschikbaar), op de festivallocaties zijn geen kassa’s aanwezig.

Kan ik op de bonnefooi naar een festivallocatie komen en kijken of er last minute kaarten vrijkomen?

Tijdens het festival kun je last-minute tot 5 minuten voor aanvang van de voorstelling online tickets kopen, op de locaties zijn geen kassa’s aanwezig. Voor (tijdelijk) uitverkochte voorstellingen kan het zijn dat op de speeldag nog tickets vrijkomen.

Ik heb een actiecode ontvangen. Hoe kan ik deze toepassen?

Om een actiecode te gebruiken dien je het volgende stappenplan te volgen:

Klik op ‘Tickets’ bij de gewenste voorstelling. Je logt vervolgens in om je actiecode te kunnen gebruiken. In de winkelwagen klik je op ‘Wil je een actiecode invoeren?’. Je vult hier je code in en klikt op ‘invoeren’. Je ziet nu de kaartsoort ‘actie’ verschijnen. Klik op ‘bestellen’ en vervolgens op ‘afrekenen’. Je ontvangt een e-ticket per mail.

Kan ik een ticket kopen zonder een account aan te maken?

Ja je kunt ook losse tickets kopen zonder een account aan te maken. Wel hebben we je e-mailadres nodig om je ticket(s) te sturen. Wanneer je een dagticket of passe-partout koopt is het wel noodzakelijk om een met account aan te maken, alleen op deze manier kun je voorstellingstickets bestellen.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kunt online betalen met iDEAL, VISA Mastercard of PayPal.

Moet ik mijn gekochte ticket(s) uitprinten?

Indien je een smartphone hebt, dan is het niet nodig je tickets uit te printen. Je kunt dan van je ticket op je telefoon laten zien bij de ingang van de zaal of locatie.

Mocht je geen smartphone hebben, dan kun je de PDF die je als bijlage van de bevestigingsmail ontvangt uitprinten. Zorg er dan voor dat de vouw van het papier niet op de QR-code is, dit in verband met scannen van het ticket.

 

Ik heb betaald en een bevestiging ontvangen, waar vind ik mijn ticket(s)?

In de bevestigingsmail vind je jouw ticket(s) in de bijlage (PDF) die je kan downloaden, of je kan klikken op de QR code in de mail om je digitale ticket(s) te bekijken.

Waarom wordt €2 orderkosten in rekening gebracht?

Per online bestelling brengt O. (eenmalig) €2 in rekening, het betreft hier kosten voor het gebruik maken van het kaartverkoopsysteem en het betaalplatform.

Heb je een dagticket of passe-partout dan betaal je niet voor elke bestelling €2.

Kan ik mijn gekochte tickets retourneren of annuleren?

Het retourneren, ruilen of annuleren van reeds gekochte tickets is niet mogelijk. Controleer voordat je de bestelling bevestigd altijd goed of je de juiste tickets, datum, tijdstip en aantallen hebt aangegeven. Uitzondering betreft afmelding na gezondheidscheck. Dit kan tot uiterlijk 8.00 uur ’s ochtends op de dag van je bezoek, via tickets@o-festival.nl o.v.v. gezondheidscheck. Zie ook: een coronaproof festival.

Heb je een dagticket of passe-partout en kun je (onverwacht) niet naar de voorstelling komen? Via ‘mijn bestellingen’ kun je de tickets weer teruggeven. Alle voorstellingen die je met een dagticket of passe-partout hebt besteld staan ook op je dagticket en passe-partout, door in te loggen op de website.

Is de Podium Cadeaukaart geldig?

O. is niet aangesloten bij de Podium Cadeaukaart, daarom is het zowel online als aan de festivalkassa in Theater Rotterdam (Schouwburg), niet mogelijk met de Podium Cadeaukaart te betalen.

Welke korting biedt O.?

Bij O. kun je voordelig tickets kopen als je CJP-er bent. Check de O. kortingscode via CJP.nl en bestel je tickets met een korting die kan oplopen tot €7,50.

Onder de 30 en nog geen CJP-pas? Koop ’m dan nu hier voor € 13,50 per jaar en maak meteen gebruik van de korting!

Ik heb betaald maar ik heb geen e-mail bevestiging ontvangen.

Check allereerst je junk / spam inbox, het kan zijn dat de bevestigingsmail hier is terechtgekomen. Indien je geen e-mail bevestiging hebt ontvangen, mail dan je naam en de betreffende voorstelling (met titel van de voorstelling, datum, tijd, aantal bestelde tickets en totaalbedrag) naar tickets@o-festival.nl. Wij sturen je de e-mail bevestiging nogmaals toe.

Ik heb betaald en een e-mail bevestiging ontvangen, maar ik heb geen ticket ontvangen.

In de bevestigingsmail vind je jouw ticket(s) in de bijlage (PDF) die je kan downloaden, of je kan klikken op de QR code in de mail om je digitale ticket(s) te bekijken.

Ik heb een dagticket of passe-partout, moet ik bij elke voorstelling een besteld ticket laten zien?

Wanneer je een ticket hebt besteld voor een voorstelling is het niet nodig om deze uit te printen, dit ticket wordt op je dagticket of passe-partout geladen. Je kunt de QR-code van je dagticket of passe-partout vinden onder ‘Mijn account’ onder het tabje ‘Mijn Tickets’. Wanneer je de QR-code van je dagticket of passe-partout bij de ingang van de zaal laat scannen, kun je naar binnen.

Al je voorstellingen staan ook onder ‘Mijn bestellingen’ wanneer je bent ingelogd. Let op: je dagticket of passe-partout zelf biedt geen toegang tot een voorstelling zonder dat je een ticket voor de betreffende voorstelling hebt besteld.

Is er een kassa op elke festivallocatie?

Nee, tijdens O. is er geen verkoop op festivallocaties. Wel kun je tot 5 minuten voor aanvang van de voorstelling online tickets bestellen (mits beschikbaar). Op locaties zijn O. medewerkers aanwezig om je eventueel te helpen.

Ook is er een festivalkassa in de Doelen Studio. Deze is van 23 t/m 29 augustus dagelijks geopend van 10:00-22:30 uur.

Wat betekent ‘tijdelijk uitverkocht’?

De capaciteit van het festival is beperkt. Dit kan dus betekenen dat voorstellingen (tijdelijk) op uitverkocht komen te staan. Vanwege ons Corona-beleid kan het echter zijn dat een beperkt aantal tickets op de dag beschikbaar komt. We houden je op de website en via social media op de hoogte van vrijgekomen tickets voor voorstellingen.

Dagtickets

Hoe koop ik een dagticket?

Bovenaan de dagtickets pagina vind je de dagen waarvoor dagtickets beschikbaar zijn. Maak daar je keuze, klik op ‘koop tickets’ om je dagticket af te rekenen. Zodra je hebt betaald ontvang je een mail bevestiging en is je dagticket gekoppeld aan je e-mailadres. LET OP: je hebt nu nog geen toegang tot voorstellingen, voor elke voorstelling die je wilt bezoeken bestel je een los ticket via het programma.

De verkoop van dagtickets start op maandag 10 mei 2021.

Ik heb een dagticket, moet ik voor elke voorstelling die ik wil zien een ticket hebben?

Heb je een dagticket gekocht dan heb je niet direct toegang tot voorstellingen, je dient vooraf een ticket te bestellen voor de voorstelling die je wilt zien. Zie: Hoe werkt het bestellen van voorstellingstickets met een dagticket?

Hoe werkt het bestellen van voorstellingstickets met een dagticket?

Ga naar het programma, klik op voorstelling in het programma, op de dag waarvoor je een dagticket hebt gekocht. Klik op ‘koop tickets’ en nu zie je het kaartsoort ‘dagticket €0’ verschijnen. Van dit ticket kun je er nu max. 1 bestellen.

Mocht je het kaartsoort niet zien dan kan het zijn dat je een voorstelling hebt gekozen die niet op de dag speelt waarvoor je het dagticket hebt gekocht. Mocht je dan nog steeds niet het kaartsoort zien, log dan voor de zekerheid uit je account en log daarna weer opnieuw in in. Mocht je het dan nog steeds niet zien, stuur dan een e-mail naar tickets@o-festival.nl.

Ik heb met mijn dagticket voorstellingen besteld, moet ik tickets printen en/of laten zien bij toegang?

Wanneer je in het bezit ben van een smartphone en je een ticket voor een voorstelling hebt besteld is het niet nodig om deze uit te printen. Het voostellingsticket wordt op je dagticket geladen. Wanneer je de QR-code van je dagticket bij de ingang van de zaal laat scannen (op je telefoon) kun je naar binnen. Je kunt de QR-code van jouw dagticket vinden onder ‘mijn account’ onder het tabje ‘mijn tickets’.

Al je voorstellingen staan ook onder ‘mijn voorstellingen’ wanneer je bent ingelogd. Let op: je dagticket zelf biedt geen toegang tot een voorstelling zonder dat je een ticket voor de betreffende voorstelling hebt besteld.

Mocht je geen smartphone hebben, dan kun je de PDF die je als bijlage van de bevestigingsmail ontvangt uitprinten. Zorg er dan voor dat de vouw van het papier niet op de QR-code is, dit in verband met scannen van het ticket.

Hoe kan ik mijn bestelde voorstellingstickets annuleren?

Je kunt in de mailbevestiging klikken op de link ‘helaas moet ik mijn ticket annuleren’ waarmee je in je account in je bestelgeschiedenis terecht komt. Je kunt ook direct door in te loggen op de website naar ‘mijn bestellingen’. Ga naar de voorstelling en klik op ‘annuleer bestelling’. Nu heb je jouw bestelling geannuleerd.

Gezien de beperkte capaciteit van het festival is het van belang dat je op tijd je ticket teruggeeft. We kunnen met je geannuleerde ticket zeker iemand anders blij maken. Alvast dank voor je medewerking.

Passe-partout

Hoe koop ik een passe-partout?

Op de passe-partout pagina klik je bovenaan de pagina op de festivaldata in de groene balk, en vervolgens op ‘koop tickets’ om de passe-partout af te rekenen. Zodra je hebt betaald ontvang je een mail bevestiging en is je passe-partout gekoppeld aan je e-mailadres. LET OP: je hebt nu nog geen toegang tot voorstellingen, voor elke voorstelling die je wilt bezoeken bestel je een los ticket via het programma.

Ik heb een passe-partout, moet ik voor elke voorstelling die ik wil zien een ticket hebben?

Ga naar het programma, klik op voorstelling in het programma, op de dag waarvoor je een passe-partout hebt gekocht. Klik op ‘koop tickets’ en nu zie je het kaartsoort ‘passe-partout €0’ verschijnen. Van dit ticket kun je er nu max. 1 bestellen.

Mocht je het kaartsoort niet zien dan kan het zijn dat je een voorstelling hebt gekozen die niet op de dag speelt waarvoor je het passe-partout hebt gekocht. Mocht je dan nog steeds niet het kaartsoort zien, log dan voor de zekerheid uit je account en log daarna weer opnieuw in. Mocht je het dan nog steeds niet zien, stuur dan een e-mail naar tickets@o-festival.nl.

Hoe werkt het bestellen van voorstellingstickets met een passe-partout?

Ga naar het programma, klik op voorstelling in het programma, op de dag waarvoor je een passe-partout hebt gekocht. Klik op ‘koop tickets’ en nu zie je het kaartsoort ‘passe-partout €0’ verschijnen. Van dit ticket kun je er nu max. 1 bestellen.

Mocht je het kaartsoort niet zien dan kan het zijn dat je een voorstelling hebt gekozen die niet op de dag speelt waarvoor je het passe-partout hebt gekocht. Mocht je dan nog steeds niet het kaartsoort zien, log dan voor de zekerheid uit je account en log daarna weer opnieuw in. Mocht je het dan nog steeds niet zien, stuur dan een e-mail naar tickets@o-festival.nl.

 

 

Hoe kan ik mijn bestelde voorstellingstickets annuleren?

Je kunt in de mailbevestiging klikken op de link ‘helaas moet ik mijn ticket annuleren’ waarmee je in je account in je bestelgeschiedenis terecht komt. Je kunt ook direct door in te loggen op de website naar ‘mijn bestellingen’. Ga naar de voorstelling en klik op ‘annuleer bestelling’. Nu heb je jouw bestelling geannuleerd.

Gezien de beperkte capaciteit van het festival is het van belang dat je op tijd je ticket teruggeeft. We kunnen met je geannuleerde ticket zeker iemand anders blij maken. Alvast dank voor je medewerking.

Ik heb met mijn passe-partout voorstellingen besteld, moet ik tickets printen en/of laten zien bij toegang?

Wanneer je in het bezit ben van een smartphone en je een ticket voor een voorstelling hebt besteld is het niet nodig om deze uit te printen. Het voostellingsticket wordt op je passe-partout geladen. Wanneer je de QR-code van je passe-partout bij de ingang van de zaal laat scannen (op je telefoon) kun je naar binnen. Je kunt de QR-code van jouw passe-partout vinden onder ‘mijn account’ onder het tabje ‘mijn tickets’.

Al je voorstellingen staan ook onder ‘mijn voorstellingen’ wanneer je bent ingelogd. Let op: je passe-partout zelf biedt geen toegang tot een voorstelling zonder dat je een ticket voor de betreffende voorstelling hebt besteld.

Mocht je geen smartphone hebben, dan kun je de PDF die je als bijlage van de bevestigingsmail ontvangt uitprinten. Zorg er dan voor dat de vouw van het papier niet op de QR-code is, dit in verband met scannen van het ticket.

Locaties

Hoe zijn de locaties te bereiken?

De locaties van O. zijn op vele manieren te bereiken. In de stad is er een uitgebreid netwerk van bussentrams en de metro. Op diverse stations zijn OV fietsen te huur, een makkelijke manier om de stad te verkennen. Lees hier alles over bereikbaarheid.

Check ook tips op onze plan je bezoek-pagina.

Waar vindt O. plaats?

O. vindt plaats op tientallen locaties in Rotterdam. De meeste locaties in de binnenstad zijn op loopafstand van elkaar, een aantal locaties liggen iets buiten het centrum. Bekijk de festivallocaties op deze kaart.

Met hoeveel mensen zit ik in de zaal?

O. heeft een beperkte capaciteit als gevolg van de geldende regelgeving. We organiseren het festival op basis van de 1,5 meter regels voor culturele locaties, dat wil zeggen: 100% van de capaciteit op 1,5 meter afstand.

Toegankelijkheid

Zijn alle voorstellingen Nederlands gesproken?

De meeste voorstellingen zijn ‘Language No Problem’, dat wil zeggen dat je zonder kennis van taal van de voorstellingen kunt genieten. Indien er boventiteling aanwezig is staat dit op de voorstellingspagina met een icoontje aangegeven.

Kan ik met mijn rolstoel naar het festival?

Op de voorstellingspagina staat met een rolstoel-icoontje aangegeven wanneer de voorstelling toegankelijk is voor rolstoelgebruikers. Het aantal rolstoelplaatsen is echter beperkt, neem vooraf contact op met tickets@o-festival.nl.

Hoe toegankelijk is O.?

O. is een open en gastvrij festival en wil voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom werken we samen met onze locatiepartners nauw samen om ook toegankelijk te zijn voor mensen met een (matige) beperking. Het programma van O. is voor een groot deel toegankelijk voor bezoekers met een fysieke, auditieve, visuele en cognitieve beperking.

Per festivallocatie is op onze site informatie te vinden over de fysieke toegankelijkheid van het gebouw en/of het terrein. Meer info volgt.

Per voorstelling wordt onder praktische informatie met icoontjes gecommuniceerd. Icoontjes geven hierbij aan of de voorstelling en/of locatie toegankelijk is voor mensen met een auditieve, visuele of fysieke beperking. Ook wordt geïnformeerd over de (gezongen) taal, boventiteling en/of verdere bijzonderheden zijn zoals gebruik van stroboscoop of hard geluid.

Heb je vragen over toegankelijkheid? Bekijk de meest gestelde vragen of stuur een mail naar lian@o-festival.nl

 

Organisatie

Wat is O.?

O. is een festival voor nieuwsgierige bezoekers. O. staat voor opera en het openbreken van het genre. O. denkt niet in hokjes. O. is Opera. Muziek. Theater. O. focust op avontuur, talentvolle makers en crosslinks met genres: van performance tot electropop en van smartlap tot streetculture. O. is open minded. O. ontroert, vernieuwt en verbindt. O. is zo divers als Rotterdam. Laat je verrassen. Hear Something You’ve Never Seen.

Lees hier meer over onze missie en visie.

 

Waarom heten jullie eigenlijk geen Operadagen Rotterdam meer?

O. is sinds begin 2021 de nieuwe naam voor Operadagen Rotterdam. Na 15 jaar hebben we afscheid genomen van de naam maar niet van de geschiedenis. Operadagen Rotterdam heeft zich ontwikkeld tot een vooruitstrevend publieksfestival met een internationale reputatie. De naam ‘Operadagen Rotterdam’ voelde echter niet langer passend bij de stevige toekomstambities.

Beluister hier de speciale episode van de podcast Zijn Ze Nou Helemaal Bevlogen? en kom alles te weten over de koers van O. en de kersverse look & feel van het festival. Te gast zijn Hans Blik (zakelijk directeur O.), Rajiv Bhagwanbali (regisseur), Ylaysa Harris (marketeer O.) en Hanneke Minten (senior designer Das Buro). Presentatie: Simone van Hulst.

Ik ben maker, kan ik een projectvoorstel indienen?

Gebruik het online aanmeldformulier om een projectvoorstel in te dienen. Artistiek directeur Guy Coolen en dramaturg Tobias Kokkelmans bekijken alle ingediende voorstellen.

Zoeken jullie nog medewerkers voor het festival?

Ja! We zijn altijd op zoek naar mensen die tijdens het festival willen helpen. Stuur een mailtje naar crew@o-festival.nl of check deze pagina.

Kan ik stagelopen bij O.?

Ja! We bieden door het jaar heen de mogelijkheid voor stages. Stuur een mail naar info@o-festival.nl o.v.v. stage.

Ik zou graag O. financieel steunen, hoe kan ik dat doen?

Alle steun is welkom, juist in deze tijden. Want met jouw steun kunnen we jonge makers blijven supporten. Wanneer je een ticket voor O. bestelt krijg je in het bestelproces de optie om het festival te steunen via een donatie.

O. heeft een ANBI status. Mocht je op een andere manier het festival financieel willen ondersteunen, neem dan contact op met Hans Blik (directeur) via hans@o-festival.nl.

Overig

Ik heb nooit een bericht ontvangen over mijn gekochte tickets voor het afgelaste festival in mei 2020, hoe zit dat?

We hebben nadat bekend werd dat het festival in mei 2020 niet door kon gaan contact opgenomen met alle kaartkopers. In dit bericht hebben we een oproep gedaan het festival en onze makers te steunen met een donatie, maar ook een refund behoorde tot de mogelijkheid. Het kan zijn dat de verschillende e-mailberichten destijds in de SPAM-box zijn beland.

Graag vragen we je contact op te nemen met het festival via tickets@o-festival.nl zodat we je alsnog kunnen informeren over de mogelijkheden.

Always up to date

Sign up for the O. newsletter

Locatie

O. gebruikt haar stad als podium en decor. Veel voorstellingen zijn op onalledaagse en onontdekte locaties in de stad: pleinen, woonkamers, kerken, een oude wasserij, winkel, bovenop de Bijenkorf en zelfs een fitnesscentrum.

This website uses cookies to optimize the user experience and to optimize our service. Detailed information and how to withdraw consent at any time can be found in our privacy policy.

I understand